Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Avoin keskustelu / Vs: Assetto Corsa Compitizione Tiimikausi
« Uusin viesti kirjoittanut Spidersam 03.04.20 10:42 »
Ajan kyllä ACC mutta vaan yksittäisiä kilpailuja tai viralliset sarjat missä on ollut 20min-1,5 h pitkät kisat. 
Nuo 3h ja 6h Tiimikisat vaati vähän liikaa aikaa..
Jos jatkossa tulee joskus joku "normi" sarja niin olen ehdottomasti kiinnostunut.
12
Avoin keskustelu / Vs: Assetto Corsa Compitizione Tiimikausi
« Uusin viesti kirjoittanut Kaide 02.04.20 13:50 »
Tossa liitteessä olevat kannattaa ainakin mäpätä. Sit voi tietty ecu map napit jos haluaa, niitä säädellä. Tossa on selvitykset mitä mikäkin ecu map numero tarkoittaa.
https://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/ecu-maps-implementation.54472/

Mappaa:
- Cycle Hud MFD, ja ylös. alas, vasen, oikea - varikkoasetuksia varten
- Pit limiter / tai laita asetuksista automaattiselle
- Cycle wipers / tai laita asetuksista automaattiselle
- ignition ja starter / tai laita startti asetuksista automaattiselle.
- Lights / tai laita automaattiselle

Pit limiter lähtee pois päältä, jos vaihdat vaihdetta. Eli pysy ykkösellä koko varikkorajoituksen ajan.

Pelissä on bugi mikä saattaa tuoda ongelmia, jos kuljettajat hyppäävät servulle väärässä järjestyksessä, joten ilmoittakaa kuskien järjestys (kuskin nimi 1,  kuskin nimi 2, kuskin nimi 3...) ja hypätkää tässä järjestyksessä serverille.

Muutamalla ihmisellä on admin oikeudet serverille, joten jos joltain lähtee vaikka auto lapasesta ja saa sen takia oikomisrangaistuksen, niin me pystymme ottamaan sen rangaistuksen pois. Mutta jos ajat esim varikolla ylinopeutta, tai tulee rankku jatkuvasta rataviivojen ylityksestä kun auto on hallinnassa, niin silloin joudut suorittamaan rangaistuksen. Tätä ei sit väärinkäytetä.

Herrasmiessääntö!
Jos olet mielestäsi syyllinen kolariin päästä kärsivät osapuolet edellesi ja kisa jatkuu. Jos kolari ns. kisatilanne ei tarvitse jäädä odottamaan. Erillistä tuomarointia ei ole, paitsi jos tätä sääntöä ei kunnioiteta, silloin rangaistuksena on sarjasta hylkääminen.

Aika-ajojen ja kisan aikana kaikki turha chätti on kielletty. Muista odottaa kisassa, että kaikki autot on maalissa ennen chättiä.


Ilmoitelkaa auto, kisanumero, skini, kuljettajien nimet, tiimin nimi ja steam GUIDet kun tiedossa. Itse maalattua skiniä voi myös käyttää.
Kaikki tiedot tulee olla toimitettuna viimeistään klo 15 mennessä kisapäivänä.




13
Avoin keskustelu / Vs: TERVETULOA!
« Uusin viesti kirjoittanut Hemuliz 01.04.20 08:08 »
Joo, ollaan hengissä. Edellä mainitut kaudet tietysti menneet jo ajat sitten, mutta tällä hetkellä on kaudet menossa Assetto corsalla, rFactor 2:lla, Raceroomilla, F1 2019 ja sit alkaa kohta toi Assetto Corsa Compitizione Tiimikausi.
14
Avoin keskustelu / Vs: TERVETULOA!
« Uusin viesti kirjoittanut Sepetus 31.03.20 18:09 »
onkos tällainen vielä hengissä...
15
Avoin keskustelu / Vs: Assetto Corsa Compitizione Tiimikausi
« Uusin viesti kirjoittanut Sepetus 31.03.20 18:07 »
en tiä kellä riittää hermot jeesiä tällästä kädetöntä atk insinööriä......kattelin että aika monta täppiä ym muuta hässäkkää piääs asentaa/ varikkostoppi opetella .....ja sitte vielä tuon kompiititititizioonin laitto .....taitaas varmaan savu nousta koneesta ...sen verran on alkeelliset kamat......jotenka uskon että jää väliin
16
Avoin keskustelu / Vs: Assetto Corsa Compitizione Tiimikausi
« Uusin viesti kirjoittanut Hemuliz 31.03.20 09:15 »
Puolentoista viikon päästä on ensimmäinen kisa, niin kannattaa alkaa harkita osallistumista. Ilmoitelkaa tiedot, jotka lukee tiedostossa, jos olette liittymässä sarjaan.  8-)
17
Avoin keskustelu / Vs: Assetto Corsa Compitizione Tiimikausi
« Uusin viesti kirjoittanut Hemuliz 23.03.20 23:09 »
Tein sarjallemme discord kanavan jossa voi käydä keskustelua sarjasta. Ei ole pakollista liittyä vaikka osallistuisikin sarjaan. Jos ei ole tiimiä sieltä voi löytää myös tiimikaverin. https://discord.gg/kpNNKM
18
Avoin keskustelu / Vs: Assetto Corsa Compitizione Tiimikausi
« Uusin viesti kirjoittanut Hemuliz 17.03.20 20:21 »
Kauden info päivitetty. Löytyy ekan viestin liitteestä.
19
Avoin keskustelu / Vs: Assetto Corsa Compitizione Tiimikausi
« Uusin viesti kirjoittanut Hemuliz 16.03.20 23:07 »
Tossa liitteessä olevat kannattaa ainakin mäpätä. Sit voi tietty ecu map napit jos haluaa, niitä säädellä. Tossa on selvitykset mitä mikäkin ecu map numero tarkoittaa.
https://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/ecu-maps-implementation.54472/
20
Avoin keskustelu / Vs: Assetto Corsa Compitizione Tiimikausi
« Uusin viesti kirjoittanut JussiS 16.03.20 22:18 »
Ostin, asensin ja otin tyypit. Vaikea vielä sanoa, käyttöliittymä on niin erilainen (ei voi väittää että heti tykästyin menurakenteisiin jne., mutta varmaan se siitä ajan kanssa), että en jaksanut sitä vielä enempää opetella. Mistähän saa FPS:n näkyviin ruudulle niin osaisi alkaa grafiikkaa säätää? Mitä on ehdottoman olennaista mäpätä suoraan rattiin (katso vasen/oikea/taakse lisäksi)?

Itsellä mäpättynä ainakin TC ja ABS. Renkaiden kuluman mukaan ainakin itse tykkään nostaa vähän apujen tasoa jotta jarruttaa voi aina koko voimalla ja mutkan jälkeen painaa kunnolla kaasua.

Lisäksi hyvä olis olla varmaan MFD painikkeet jotta pääsee säätämään tarvittaessa varikkopysähdyksen asetuksia ja näkee välillä halutessaan myös eroja muihin. Tossa mitä ekana tulee mieleen.
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10